قیمت پتو یک نفره چیکا

یکی از مهمترین روانداز هایی که در ابعاد مختلف و با به کارگیری مواد اولیه متفاوت تولید می گردد، پتو می باشد؛ در حال حاضر انواع مختلفی پتو با برند های گوناگون و درجات کیفی متفاوت در بازار یافت می شود که در این میان پتو چیکا با طرح ها و رنگ های متنوعش توانسته توجه خریداران زیادی را به سمت خود جلب نماید؛ البته تفاوت سایز انواع پتو چیکا سبب تفاوت قیمت این محصول شده است؛ پرواضح است پتو یک نفره چیکا با نرخ بهتری عرضه می گردد.

قیمت پتو یک نفره چیکا

قیمت پتو یک نفره در مراکز معتبر

قیمت پتو یک نفره در مراکز معتبر امروزه پتو یک نفره در فروشگاه ها و مراکز مختلفی به فروش می رسد؛ می توان به جرات گفت مراکز معتبر فروش پتو از جمله مکان هایی هستند که در فروش این محصول با قیمت مناسب نقش ایفا می کنند؛ در مورد قیمت پتو در این مراکز باید بگوییم نرخ پتوی یک نفره با توجه به جنس مواد اولیه مشخص می گردد؛ عامل دیگری که در قیمت این نوع پتو موثر است، ضخامت پتو می باشد؛ بعضی از انواع پتو یک نفره ضخامت کمی دارند که به عنوان پتو مسافرتی شناخته شده اند؛ البته از این پتو های نازک به عنوان روتختی نیز استفاده می شود؛ همچنین این محصول به عنوان رواندازی شکیل در فصول گرم سال کاربرد دارد.

برند پتو را نیز می توانیم به عنوان یکی از عوامل مهم و اساسی بر نرخ این محصول نام ببریم؛ معمولا شرکت های نام آشنا با به کارگیری مواد اولیه باکیفیت و دستگاه های مدرن بهترین و باکیفیت ترین نوع این محصول را عرضه می نمایند و در تولید پتو با کیفیتی بالا نقش مهمی ایفا می نمایند و همین عامل سبب شده این شرکت ها بتوانند محصولات خود را با نرخ بیشتری عرضه نمایند. شاید برای شما جالب باشد که بدانید هر شرکتی ابعاد خاصی را برای انواع پتو در نظر می گیرد به همین دلیل این احتمال وجود دارد که ابعاد پتو یک نفره با برند های مختلف متفاوت باشد.

پس هنگام خرید پتو یک نفره بهتر است بدانید مواردی همچون جنس پتو، برند شرکت و ابعاد این محصول در قیمت این کالای زیبا و شکیل موثر هستند؛ البته طرح و رنگ پتو نیز یکی از موارد مهم و اساسی در نرخ این محصول به حساب می آید؛ می توان گفت هر چه طرح و رنگ این کالای خواب منحصر به فرد جدید تر باشد این محصول با نرخ بیشتری عرضه می گردد.

مناسب ترین قیمت پتو جهت خرید عمده

مناسب ترین قیمت پتو جهت خرید عمده همان طور که می دانید یکی از راه هایی که می توان انواع کالای خواب از جمله پتو را با قیمت مناسبی خریداری نمود، تهیه این محصول به صورت عمده می باشد؛ البته از آن جا که افراد به اندازه نیاز خود این محصول را خریداری می نمایند، معمولا پتو در بازار به صورت تکی خریداری می گردد؛ با این وجود افرادی که در کار فروش پتو در فروشگاه ها یا مراکز عرضه این محصول هستند با تهیه این کالای بی نظیر به صورت عمده از قیمت مقرون به صرفه این محصول بهره مند می گردند.

خریداران عمده پتو در بیشتر مواقع با مراجعه به کارخانه های تولید پتو این کالا را مستقیما از درب کارخانه خریداری می نمایند؛ البته گاهی خریداران عمده پتو برای تهیه این محصول به عرضه کنندگان این کالای نرم و لطیف مراجعه می نمایند. در هر حال می توان گفت آن چه بیش از هر چیز در نرخ پتو عمده تاثیرگذار است، جنس و برند این محصول می باشد و خریداران عمده با توجه به نوع پتوی انتخابی خود باید هزینه این محصول را بپردازند.

مقایسه قیمت پتو یک نفره با پتو دونفره

مقایسه قیمت پتو یک نفره با پتو دونفره اگر بخواهیم قیمت پتو یک نفره و دو نفره را با هم مقایسه کنیم باید بگوییم به سبب این که پتوی دو نفره از نظر سایز بزرگتر است به همین دلیل برای تولید این محصول از مواد اولیه بیشتری استفاده می شود و در نتیجه با قیمت بالاتری عرضه می گردد؛ با این وجود آن چه خریداران پتو باید بدانند این است که نرخ پتوی دو نفره دو برابر پتوی یک نفره نیست چون پتوی دو نفره در بیشتر موارد از نظر ابعاد تفاوت خیلی بالایی با پتوی یک نفره ندارد؛ علاوه بر این همان طور که گفتیم عمده تفاوت پتوی یک نفره و دو نفره از نظر هزینه تولید، به میزان مواد اولیه کاربردی بستگی دارد و این در حالی است که موارد دیگری از جمله هزینه های انرژی، دستمزد کارگران و هزینه دستگاه های تولید پتو نیز بر نرخ این محصول تاثیرگذارند؛ البته این موارد سبب تفاوت فاحش در قیمت پتوی یک نفره و دو نفره نمی شوند.

بنابراین در صورتی که پتوی یک نفره و دو نفره از یک جنس و یک برند باشند نرخ پتوی دو نفره از نوع یک نفره این محصول بیشتر است؛ البته این تفاوت بسیار چشمگیر نمی باشد به همین سبب در بیشتر مواقع خریداران پتو بدون در نظر گرفتن نرخ این محصول، پتوی مورد نظر خود را خریداری می نمایند.

تحلیل قیمت پتو در بازار

تحلیل قیمت پتو در بازار از آن جا که می دانید در حال حاضر انواع پتو در سایز های مختلف و درجات کیفی متفاوت در بازار موجود است به همین دلیل اگر بخواهیم تحلیلی درباره قیمت پتو در بازار داشته باشیم باید توجه شما را به این نکته جلب نماییم که کوچکترین پتوی تولیدی نوع نوزادی این محصول است که در ابعاد کوچک تولید می گردد؛ البته تولید کنندگان این پتوی بسیار کوچک به رنگ آمیزی و طرح این پتوی فوق العاده توجه ویژه دارند؛ هر چند می توان پتوی نوجوان را نیز به عنوان یک پتو با اندازه و ابعاد کوچک نام برد که مورد استفاده بچه ها در سنین پایین قرار می گیرد.

جالب است بدانید گاهی خریداران پتو به جای خرید پتو نوجوان پتوی یک نفره را خریداری می نمایند تا با بزرگ شدن بچه ها نیازی به تعویض پتو نباشد؛ می توان گفت نرخ پتوی یک نفره از پتوی نوزادی و نوجوان در صورتی که این محصولات از نظر برند و جنس تفاوتی نداشته باشند بیشتر است؛ می توانیم بزرگترین پتوی موجود در بازار را با نام پتو دو نفره بشناسیم که این محصول از نظر سایز از دیگر پتو ها بزرگتر می باشد.

بهتر است بدانید امروزه پتوی متری نیز در بازار به فروش می رسد که خریداران بعد از خرید این نوع پتو در متراژ دلخواه باید این محصول را دور دوزی نمایند. پس همان طور که دانستید سایز پتو یکی از عوامل مهم و تاثیرگذار در نرخ این محصول به حساب می آید؛ البته جنس و برند پتو نیز دو عامل مهم و اساسی در تعیین نرخ این محصول به شمار می آیند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما