قیمت پتو مسافرتی ژله ای سنفیلا

پتو مسافرتی سنفیلا یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین پتو های مسافرتی موجود در بازار می باشد که شما می توانید این محصول را با قیمت های عالی و استثنایی از این مجموعه خریداری کنید، قیمت پتو مسافرتی ژله ای بستگی به اندازه و سایز آن متغیر می باشد، چنانچه می خواهید اطلاعات کامل تر را دریافت کنید می توانید از طریق شماره تماس های موجود در سایت اقدام نمایید، تمامی این پتو ها رنگ بندی های مختلفی دارند و متناسب با نیاز های شما به فروش می رسند.

قیمت پتو مسافرتی ژله ای سنفیلا

دسته بندی قیمت پتو بر اساس جنس آن

دسته بندی قیمت پتو بر اساس جنس آن معمولاً قیمت پتو ها بر اساس جنس آن ها مختلف می باشد به همین دلیل شما عزیزان می توانید قبل از خرید این محصولات نسبت به دریافت قیمت اقدام کنید، ما می خواهیم این دسته بندی را به صورت کلی ارائه دهیم تا شما عزیزان قبل از خرید مورد نظر خود بتوانید محصولات را شناسایی کنید و محصول مناسب را انتخاب نمایید.

  • یکی از پر‌ فروش ترین پتو های موجود در بازار پتو های صددرصد نخی می باشد، معمولاً این پتو ها کاملا ضد حساسیت بوده و به دلیل الیاف کاملا طبیعی و ارزشمند خود با قیمت های بیشتری به فروش می رسد، این پتو ها ضد الکتریسیته می باشند و می توانند برای تمامی افراد مناسب محسوب شوند.
  • یکی دیگر از پتو هایی که قیمت نسبتا مناسبی دارد پتو های نخی اکریلیک می باشد، این پتوها متشکل از دو نوع الیاف مختلف است که باعث افزایش مقاومت و طول عمر آن و همچنین کاهش قیمت محصول می‌شود همچنین این پتو تنوع بسیار بالایی دارد و در بازار بیشترین فروش را به خود اختصاص داده است.

معمولاً پتو های نخی اکریلیک یک گزینه مناسب برای تمامی افراد محسوب می‌ شود و می‌تواند به عنوان یک پتوی کاربردی استفاده شود، در اکثر موارد این پتو ها در مدل های پتوی مسافرتی، پتوی خانگی و غیره تولید می شود.

  • نوع سوم پتو ها که میزان بسیار بالایی الیاف اکریلیک دارد جزو دسته سوم محسوب می‌ شود که قیمت پایینی داشته و درصد نخ آن ها کمتر می باشد، این پتو ها ارزان قیمت بوده و کاملا مقرون به صرفه می باشد، طول عمر این پتو ها به شدت بالا است و در مقابل شستشو های مکرر هیچ گونه آسیبی نمی بیند.

بررسی قیمت پتو مسافرتی در سال گذشته

بررسی قیمت پتو مسافرتی در سال گذشته با توجه به نوسانات بازار قیمت پتو مسافرتی نسبت به سال گذشته تغییرات چشمگیری داشته است، به همین دلیل اکثر خریداران عمده ترجیح می‌ دهند پتو های مسافرتی خود را از فروشگاه‌ هایی تهیه کنند که قیمت مناسبی داشته باشد، اما قابل ذکر است کیفیت پتو ها نباید فدای قیمت محصول شود، به همین دلیل ما پیشنهاد می‌ کنیم محصولاتتان را از طریق فروشگاه های معتبر که به صورت بی واسطه محصولاتشان را عرضه می کنند خریداری کنید.

این فروشگاه ها محصولاتشان را با قیمت های نسبتاً خام به فروش می‌ رسانند و سود کمتری بابت فروش محصولات دریافت می کنند، به همین دلیل شما عزیزان می توانید به صورت عمده و در تعداد بالا محصولات مورد نیازتان را خریداری کرده و آن ها را با قیمت های عالی و استثنایی ثبت سفارش کنید، به طور کلی تن ها دلیلی که می توان بر افزایش قیمت پتو ها نسبت به سال گذشته نسبت دادن نوسانات بازار می باشد.

روش های قیمت گذاری پتو مسافرتی

روش های قیمت گذاری پتو مسافرتی ما در این مطلب می خواهیم روش های قیمت گذاری پتو مسافرتی را ارائه دهیم تا شما عزیزان در هنگام انتخاب و خرید محصولات راحت تر پتوی مورد نظر را انتخاب کنید، یکی از مهم ترین روش های قیمت گذاری پتو های مسافرتی جنس محصول می باشد اگر پتو های مسافرتی از الیاف ۱۰۰% نخ و طبیعی تولید شده باشد بی شک قیمت محصول افزایش پیدا می کند، به طور کلی این پتو ها کیفیت بالایی دارند و برای پوست هیچ چگونه حساسیتی ایجاد نمی کنند.

یکی دیگر از روش‌ های مهم قیمت‌ گذاری پتوی مسافرتی اندازه آن ها می باشد، هرچقدر پتوی مسافرتی کوچک تر باشد قیمت محصول کاهش پیدا می کند، پتو های مسافرتی تک نفره که ابعاد کوچک تری دارند در مقایسه با پتو های مسافرتی دو نفره و بزرگ تر قیمت کمتری داشته و ارزان تر به فروش می رسند، پتو های مسافرتی بزرگتر قیمت بیشتری دارند.

معمولاً پتو هایی که ساخته کارخانجات داخلی هستند قیمت های مناسب تری دارند این محصولات کیفیت بالایی داشته و کاملاً با محصولات وارداتی قابل رقابت می باشند، به همین دلیل اکثر افراد ترجیح می دهند، پتو هایی را انتخاب کنند که ساخت داخلی باشد.

پتو هایی که به صورت وارداتی به فروش می رسد قیمت بالاتری دارد که این عامل بستگی به هزینه های زیاد حمل و نقل و سایر هزینه های محتمل بر روی محصولات بوده است که باعث افزایش چشمگیر قیمت محصولات می شود، ناگفته نماند همیشه قیمت بالا دلیل بر کیفیت بهتر محصول نمی باشد، به عنوان مثال پتو هایی که به صورت وارداتی عرضه می‌ شوند همیشه کیفیت بالایی ندارند زیرا بالا بودن قیمت های این محصول به دلیل هزینه های واردات می باشد، به همین دلیل بهتر است قبل از انتخاب محصولات به صورت آگاهانه و تخصصی تصمیم گیری کنید.

قیمت عمده پتوی سنفیلا باکیفیت

قیمت عمده پتوی سنفیلا باکیفیت اگر شما هم به دنبال خرید انواع پتوی سنفیلای باکیفیت هستید، پیشنهاد می‌ کنیم محصولات مورد نیاز خود را با قیمت های ارزان و به صرفه خریداری کنید، ما سعی داریم با فروش انواع پتوی با کیفیت سنفیلا تمامی واسطه های اضافی را از بین ببریم، همانطور که می‌ دانید از بین بردن واسطه های اضافی باعث کاهش قیمت محصولات می شود، به همین دلیل شما می توانید محصولات مورد نیازتان را با قیمت های ارزان تر خریداری کنید.

امروزه خرید ارزان دشوار به نظر می‌ رسد اما شما می‌ توانید با استفاده از روش های مخصوص محصولات مورد نیازتان را با قیمت های عالی خریداری کنید، یکی از این روش ها خرید اینترنتی می باشد، شما قادر هستید قیمت عمده انواع محصولات را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

کافیست برای خرید انواع پتو به صورت عمده مجموعه ما را انتخاب کنید، شما می توانید برای دریافت قیمت عمده تمامی محصولات موجود در انبار با ما تماس حاصل نمایید، شماره تماس های خود را در این صفحه ثبت می کنیم تا شما عزیزان مشخصات کامل و اطلاعات لازم را دریافت نمایید، توجه داشته باشید تمام هدف ما ایجاد یک خرید آسان و به صرفه برای شما عزیزان می باشد، تنها کافیست تمامی مدل های موجود را مشاهده کرده و سپس نسبت به خرید اقدام کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما