قیمت پتوی دونفره گل برجسته زنبق

قیمت پتوی دو نفره گل برجسته زنبق برای خریداران عمده این پتو از اهمیت ویژه ای برخوردار است. می توان این پتو را به صورت عمده و تکی خریداری نمود که میزان قیمت عمده آن بسیار بهتر و مناسب تر است. برای آگاهی از قیمت این پتوی دو نفره می توانید از طریق سایت ما که عرضه کننده بهترین و درجه یک ترین آنها به صورت غیر حضوری بوده اقدام کنید. برای کسب اطلاعات در خصوص قیمت پتوی دونفره زنبق تنها کافی بوده با کارشناسان با تجربه ما تماس تلفنی برقرار کرده و یا انواع پتو زنبق موجود در سایت را بررسی نمایید.

قیمت پتوی دونفره گل برجسته زنبق

عوامل اصلی در تعیین قیمت پتو

عوامل اصلی در تعیین قیمت پتو نرخ های پتو در بازار توسط عوامل مختلفی تعیین شده که اصلی ترین آنها عبارتند از:

  • میزان کیفیت پتو

انواع پتو دارای کیفیت های مختلفی هستند. هر چقدر که کیفیت پتو بیشتر باشد به تناسب میزان قیمت آن نیز افزایش پیدا می کند. عوامل گوناگونی در تعیین کیفیت پتو نقش داشته که در میان آنها می توان به مشخصات ظاهری پتو، میزان ضخامت پتو، طرح و همچنین طول عمر آن اشاره نمود.

  • برند پتو

پتو با توجه به اینکه نیاز ضروری افراد مختلف است توسط شرکت های زیادی تولید می شود. هر برندی انواع پتوهایی که تولید کرده را بر اساس عوامل گوناگونی همچون جنس پارچه مورد استفاده، طرح پتو و…با نرخ های متفاوتی ارائه می دهد. برای مثال میزان قیمت انواع پتو گلبافت با قیمت پتوی شادیلون فرق می کند.

  • اندازه پتو

با توجه به اینکه افراد مختلف با قد گوناگون و همچنین سنین متعدد از پتو استفاده می نمایند انواع پتو در سایزهای متنوعی تولید می شود. هر چقدر که اندازه یک پتو بیشتر باشد با قیمت بیشتری نیز به فروش می رسد. انواع پتوی دو نفره با قیمت بیشتری به نسبت محصولات تک نفره و مسافرتی عرضه می شود.

  • نوع مواد اولیه و نخ مورد استفاده

شرکت های تولید کننده پتو از نخ های مختلفی استفاده می کنند. نوع نخ مورد استفاده نیز در تعیین قیمت پتو تاثیرگذار است. برای مثال آن دسته از پتو که با نخ پلی استر یا آکریلیک درست شده با قیمت محصولات که نخ آنها پنبه ای است متفاوت می باشد.

تعیین قیمت پتو بر اساس جنس آن

تعیین قیمت پتو بر اساس جنس آن قیمت پتو بر اساس پارامترهای گوناگونی تعیین می شود. یکی از فاکتورهای تعیین کننده قیمت پتو جنس آن است. در ادامه قصد داریم به برخی از جنس های پتو و میزان نرخ هر کدام اشاره کنیم.

  • پتو پنبه ای

انواع محصولات پنبه ای به خاطر اینکه ارگانیک و طبیعی بوده و با استفاده از مواد اولیه گرانی درست می‌شود با قیمت بیشتری به فروش می رسد. باید بدانید که درصد پنبه مورد استفاده در انواع گوناگون پتو با یکدیگر دارای تفاوت است. میزان قیمت انواع پتو که تنها از پنبه به صورت خالص درست شده و کاملا ارگانیک بوده نیز به خاطر اینکه هیچ حساسیتی را به وجود نمی آورد گران تر می باشد.

  • پتوهای پشمی

پتوهای پشمی دارای وزن سنگینی بوده و به دلیل نگه داشتن گرما درون خود برای افرادی که به سرما حساسیت داشته گزینه مناسبی می باشد. این نوع پتو با توجه به اینکه زبر بوده و در برخی از شرایط حساسیت را نیز به وجود آورده با قیمت مناسبی به مشتریان عرضه می شود.

  • پتوهای دو لایه

در ساخت پتوهای دو لایه از الیاف متعددی استفاده شده است.استقاده از این نوع پتو به دلیل وجود الیاف مصنوعی در برخی از افراد سبب ایجاد حساسیت می شود. میزان قیمت پتوهای دو لایه کمی ارزان تر از محصولات طبیعی می باشد.

  • پتو مسافرتی

انواع رقم های پتو مسافرتی دارای حجم بسیار کوچک تری به نسبت پتوهای دیگر است. میزان طول عمر این نوع پتو نیز بسیار کم تر از محصولات دیگر می باشد. پتو مسافرتی به خاطر جنس آن با قیمت بسیار ارزان و کمتری به نسبت سایر پتوهای دیگر ارائه می شود.

مقایسه قیمت پتو گل برجسته با سایر مدل ها

مقایسه قیمت پتو گل برجسته با سایر مدل ها پتو گل برجسته یکی از بهترین و پرفروش ترین رقم های پتو می باشد. این محصول بسیار نرم و لطیف بوده و برای افرادی به دکوراسیون کلاسیک علاقمند هستند خرید آن پیشنهاد می شود. تنوع در رنگ بندی و همچنین طرح های پتو گل برجسته نیز بسیار زیاد است. برای تمام رده های سنی و سلیقه های گوناگون این نوع پتو تولید شده و به فروش می رسد. همین امر موجب شده که خریداران عمده به دلیل وجود طیف وسیعی از پتوی گل برجسته به خرید آن مشتاق تر شود.

میزان قیمت پتو گل برجسته با سایر مدل های دیگر پتو دارای تفاوت است. در حالت کلی می توان گفت میزان قیمت این نوع پتو به نسبت مدل های دیگر آن کمی بیشتر می باشد. علت تفاوت قیمت و گران تر بودن پتو گل برجسته به خاطر ویژگی های آن است. این پتو از نظر ظاهری خاص می باشد به گونه ای که نظر افراد مختلف را به خود جلب می کند. طبیعی بوده که با داشتن این ظاهر زیبا با قیمت بیشتری نیز ارائه شود. پتو گل برجسته را از مرغوب ترین الیاف و پارچه درست کرده اند. استفاده از الیافی که برای بدن دارای ضرر نبوده نیز دلیلی بوده که سبب افزایش قیمت این پتو به نسبت مدل های دیگر شده است.

قیمت عمده پتو زنبق درجه یک

قیمت عمده پتو زنبق درجه یک پتوی زنبق درجه یک محصولی بوده که با استفاده از نخ های پلی استر درست شده است. این پتو به سبب بافتی که دارد به میزان بسیار کم و ناچیزی پرز می دهد. ضخامت پتوی ضخامت بالا بوده و به همین خاطر به راحتی نیز خراب نمی شود. این نوع پتو از گرمای بسیار خوبی بهره مند بوده و به همین خاطر برای استفاده در فصول سرد سال بهترین انتخاب است.

پتوی زنبق درجه یک را به راحتی می توان با استفاده از ماشین لباسشویی و با دست شست و همین مورد نیز یکی از مهمترین مزایای این پتو محسوب می شود. میزان وزن پتوی زنبق بسیار کم بوده و به همین خاطر جابجایی آن به سادگی مقدور می باشد.

قیمت عمده پتو زنبق درجه یک به عوامل متعددی بستگی دارد. از جمله عوامل تعیین کننده قیمت عمده این محصول می توان به روش خرید پتو زنبق، میزان کیفیت آن، برند تولید کننده پتو زنبق، حجم پتوی خریداری شده اشاره نمود. برای آگاهی از لیست قیمت پتوی زنبق، قیمت پتوی زنبق تک نفره، دو نفره و ….به صورت دقیق می توانید از طریق مراکزی که فروش عمده این محصول را در سطح کشور انجام می دهند اقدام نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما