قیمت پتو دخترانه عروسکی

قیمت پتو عروسکی دخترانه در بازار به پارامترهای چون نوع، کیفیت، تنوع طرح پتو، نحوه دوخت و خرید دارد، مصرف کنندگان علاوه بر کیفیت محصول، خواهان قیمت مناسب نیز می باشند، به همین دلیل امروزه بیشتر مردم برای صرفه جویی در زمان و هزینه و قیمت مناسب این محصول رو به خرید اینترنتی از فروشگاه های معتبر می آورند، محصولات در این فروشگاه ها از کیفیت بالا و قیمت مناسبی بر خوردار هستند و فروشنده این محصول را به نرخ تولیدی در کم ترین زمان ممکن بدون هزینه حمل و نقل تحویل مشتری می دهد و رضایت مشتریان را جلب خود می کند.

قیمت پتو دخترانه عروسکی

تاثیر برند پتو بر قیمت آن

تاثیر برند پتو بر قیمت آن پتو دارای انواع مختلفی می باشد و تولید شده از برندهای معتبر و نام آشنای زیادی است، این محصول دارای برند های معروفی چون، اسکیمو، گلبافت، نرمینه، ترمه، شادیلون و ..‌‌. می باشد که هر کدام دارای قیمت های متفاوتی است و از بهترین مواد نو و مرغوب تولید می شوند و با قیمت مناسب در اختیار مصرف کننده قرار می گیرند.

پتو نرمینه، گلبافت، اسکیمو و ..‌‌‌‌. از بهترین مواد اولیه تولید می شوند و دارای طرح های شیک و مد روز هستند، این محصول به صورت دو نفره و تک نفره به تولید می رسد و دارای طرح های ساده و گل بر جسته می‌باشد. پتو نرمینه و گلبافت گل بر جسته در سایز دو نفره به دلیل مرغوبیت و سایز بندی آن دارای قیمت بیشتری نسبت به سایر پتو ها می‌باشد. هر چه برند معروف و نام آشنا باشد دارای دوخت عالی است و لبه های آن با بهترین نخ دوخت داده می شود و از بهترین نوع مواد اولیه تولید شده است و کیفیت این محصول باعث افزایش قیمت نرخ آن می گردد.

تولید کنندگان برای افزایش فروش خود و جلب مشتری از محصولات خود در فروشگاه آنلاین رونمایی می کنند و امکان خرید اینترنتی را به وجود می آورند، خریدار بدون حضور خود در مکان فروش می توان به فروشگاه آنلاین مراجعه کند و انواع پتو را با برند های معتبر با قیمت ذکر شده انتخاب و سفارش دهد سپس محصول را به نرخ تولیدی در بازه زمانی کوتاهی به روش مستقیم تحویل بگیرد.

مقایسه قیمت پتو عروسکی با پتو گل برجسته

مقایسه قیمت پتو عروسکی با پتو گل برجسته

پتو دخترانه به صورت عروسکی و گل برجسته در بازار موجود می‌باشد این محصول دارای زیبایی خاصی است و به صورت زیبا به تولید می رسند و دارای رنگ بندی های متنوعی هستند، این محصولات بسیار پر طرفدار بوده و فروش بالایی دارند به همین دلیل تولید آن رواج یافته و سالیانه حجم زیادی از این محصول تولید می‌شود و به کشورهای خارجی صادر می گردد. بعضی از پتو ها به صورت عروسکی ساده و به صورت گل برجسته هستند، پتوهای گل برجسته مد روز هستند و به صورت یک لایه و دولایه به تولید می رسند این محصول کیفیت بالایی نسبت به پتو های عروسکی ساده دارد و همین کیفیت نیز باعث افزایش قیمت آن شده است.

پتو های گل برجسته طرح آن ها کارتونی می‌باشد و کار زیادی بر روی آن انجام می‌شود به همین دلیل قیمت آن نیز زیادتر است زیرا این محصول از درجه کیفی بالایی بر خوردار است و رنگ آن خنثی و دارای طول عمر زیادی است و با هر بار شستشو کهنه نمی شود و کیفیت خود را ازدست نمی دهد. پتو های گل بر جسته تولید شده از مواد اولیه نو هستند و از بهترین نخ اکلریلیکی به تولید می رسند به همین دلیل دارای قیمت بیشتری می باشند و قابل شستشو با ماشین لباس شویی و دستی هستند بهترین روش برای شستشوی پتو شستشو با دست می‌باشد زیرا به بافت پتو آسیب نمی رسد و پتو می تواند به مدت چندین سال کارایی داشته باشد.

استعلام قیمت طرح های پرطرفدار پتو دخترانه

استعلام قیمت طرح های پرطرفدار پتو دخترانه پتو دخترانه یکی از کالاهای مهم خواب برای دختر خانم ها می باشد که دارای درجه بندی کیفی متنوعی است، این محصول به صورت ساده و طرح دار در انواع بهاره، تابستانه و زمستانه به تولید می رسد و دارای انواع رنگ بندی های مناسب است و با انواع سلیقه ها سازگار می باشد، این محصول دارای انواع برند های مختلف است که برند های معتبر این محصول به دلیل کیفیت عالی که دارند از قیمت بیشتری نسبت به سایر پتو ها بر خوردار هستند.

پتو دخترانه در سایزهای یک نفره تولید می شود و بعضی از طرح های این محصول بر گرفته از شخصیت های کارتونی مانند، سیندرلا، دختر کفش دوزکی، سفید برفی، کیتی، سوفیا و … می باشد و هر کدام دارای زیبایی خاصی هستند و طرفداران زیادی را نیز به خود جلب نموده است، این محصول از محصولات صادراتی است و سالیانه حجم زیادی از این پتو ها به کشورهای خارجی صادر می گردد و از صادرات آن سود زیادی به دست می آید.

این کالا دارای لطافت زیادی است و در سایز های مختلف در بازار توزیع و به عرضه می رسد، مصرف کنندگان می توانند برای استعلام قیمت طرح های پر طرف دار پتو دخترانه که از بهترین محصولات خواب و اتاق خواب دختر خانم ها است به سایت های اینترنتی مراجعه کنند و انواع برند های این محصول را با قیمت ذکر شده مشاهده نمایند سپس در صورت تمایل اقدام به خرید آن کنند.

قیمت انواع پتو دخترانه عروسکی

قیمت انواع پتو دخترانه عروسکی پتو دخترانه عروسکی دارای طرح های زیبا و منحصر به فردی است این محصول را می توان به عنوان رو تختی استفاده کرد و با آن نمای بسیار زیبایی را به اتاق خواب داد. بهترین و درجه یک ترین پتو های دخترانه عروسکی تولید شده از بهترین مواد اولیه مانند نخ پنبه، پشم، مواد الیاف طبیعی و … می باشد این محصول دارای لطافت زیادی است و باعث ایجاد خوابی راحت می شود.

پتو دخترانه عروسکی دارای قیمت های متفاوتی است و قیمت آن بستگی به عوامل مختلفی دارد که از این عوامل می توان به چند مورد اشاره کرد، بهتر است برای خریدی به صرفه این محصول را از تولیدی ها به صورت عمده خریداری کنید، زیر تولید کنندگان برای سفارشات عمده تخفیف در ظرف می گیرند و پتو را به نرخ درب کارخانه تحویل مشتری می دهند، قیمت پتو به کیفیت آن بستگی دارد، هر چه مواد به کار رفته در تولید این محصول مرغوب تر و درجه یک باشد باعث افزایش نرخ پتو می گردد. قیمت انواع پتو دخترانه را می توان با یک کلیک ساده ازطریق فروشگاه آنلاین جویا شد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما